• Slider Image

TREENINGSEMINARID

Treeningseminaridel osalejad kiidavad eelkõige võimalust lahendada endale tähtsat väljakutset, saada väga hea kontakt vestluspartneri või kollegiga ning võimalust õpitut juba samal päeval töösse rakendada.

TREENINGSEMINARID:

  • Võimalik on tellida üks treeningseminar või valida oma ettevõttele sobivad.
  • Soovitame 4 treeningseminari, iga 2 nädala tagant 2-3 kuu jooksul, et luua püsivad muutused teenindustöös

TREENINGSEMINARIDE TEEMAD:

  • Teenindustöö tähenduse leidmine
  • Teenindustöötaja enesehoolivuse praktikad
  • Osava teenindustöötaja suhtlusvõtted
  • Inimeste põhivajaduste ABC paremaks teeninduseks
  • Jootraha suurendamine läbi veenmisoskuste
  • Grupidünaamika meeskonnatöös
  • Tugevuste juhtimine
  • Eesmärgi seadmine Grow mudeli abil
  • Ajajuhtimine Eisenhoweri meetodi järgi
  • Enesemotiveerimine läbi harjumuste
  • Enesekehtestamine mina-sõnumi abil