Kui turundusmeeskond on ümmargune null…

See ei ole pahameel ega vihakõne. See on lihtsalt arusaam, mis meid Ristoga tabas, peale viimase hommikuseminari korraldamist. Meie kaks ju olemegi turundusmeeskond, kes on võtnud liiga vähe aega selleks, et oma praktilistele treeningutele rohkem osalejaid leida. Puhas teadvustamise rõõm.

Jah, lugesid õigesti. Hea meel, et sellest aru saime ja pettumust valmistava olukorra enda kasuks ümber pöörasime. Meie seest voolasid välja mõtted ja ideed, mida saame teha paremini nii ürituse turundamise kui ka korraldamise osas.

Üritus ju töötab: see on uudne, meeldib 90 % kohalkäinutele ning on äärmiselt praktiline. Kuidas sellega aga rohkemate inimesteni jõuda?

Esiteks. Uurida välja gruppe, kus oma üritust jagada saaks ja rääkida selle ala inimestega. Teiseks. Õnneks on tekkimas koostööpartnereid, kes meiega koos üritust teha soovivad. Kolmandaks. Saime võimaluse oma seminari läbi viia näiteks ka Tallinna Ettevõtluspäeval.

Kui ka sina, hea lugeja, usud oma tootesse või teenusesse, siis on sinul samuti põhjust otsida võimalusi ennast inimestele nähtavaks tegemisel. Kes otsib, see leiab.

PS! 3. oktoobril toimuvale Tallinna Ettevõtluspäevale kell 12.30 algavale “Edasiviivad oskused unistusteni jõudmiseks” praktilisse töötuppa saad registreeruda siin

MEELDIS? JAGA POSTITUST...

About the author

Reijo Väljak on enesejuhtimise coach. Ta jagab oma aega HT Coachingu, coachinguklubi, Enesejuhtimise kursusele Noarootsi Gümnaasiumis ja Alustavat Õpetajat Toetava Kooli algatuse vahel. Varasemalt on ta lõpetanud Noored Kooli programmmi, TTÜ ärikorralduse ning töötanud ligi 10 aastat hotellinduse ja teeninduse valdkonnas nii Inglismaal, Usas kui ka Eestis.